sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Scene de viata in miniatura

Miniaturile din aceasta colectie au fost adunate in mai multi ani de la targul de la Negreni, din Goor (Olanda), Venetia, targurile de la Casa Matei, oser, targuri hand made, de vechituri, traditionale. De exemplu covorul persan este facut de copii cu dizabilitati si a fost cumparat de la un targ cu produse hand made, mastile in miniatura sunt suveniruri din Venetia, umbreluta este din dantela de Burano, mobilierul facut de mesteri populari etc







2 comentarii:

  1. Superb!!! Imi aduce aminte de niste case de papusi vechi vazute la Barcelona.

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai extaziat şi omărât! Nu ma mai satur să privesc. Am şi eu 31 păpuşi de la DeAgostini. Dacă vrei să le vezi te invit pe blogul meu. Mă găseşti în lista de persoane interesate.

    RăspundețiȘtergere